You Are Reading

0

Festival Filem Pelajar Malaysia

StuDent NEtWorkIng Friday, January 15, 2010

assalamualaikum dan salam 1 malaysia. erm hari ni tidak ade kelas Computer Programming kerana kos kami telah dipilih untuk menghadiri satu perasmian Festival Filem Pelajar Malaysia di dewan Kapitol dekat Kangar. ermm perasmian tu biasa saje tapi bile tengok video-video yang dihasilkan oleh budak budak IPTA ni , rasa cam mereka ni da layak jadi pengarah filem lak ( wah tingginya aku memandang mereka :D ) . Banyak juga kategori yang dipertandingkan dalam festival ini antaranya iklan, video pendek, klip video beserta lagu pon ade gak tadi pastu animasi dan lain lain. Unimap pon banyak gak menyertai sampai aku lupe berapa penyertaan yang dihantar oleh unimap. lepas je abis majlis perasmian festival tu. semua budak network kelam kabut menyiapkan repot yang perlu dihantar pada hari ini. wuakakakakaka ade yang buat repot di kawasan dewan kapitol, nasib baik aku terlupe mengambil gambar diorang duk tgh buat repot tadi. Pastu masa aku g kat depan The Store tadi, aku nampak sebuah van FINAS dan ade keluar sorang mamat ensem gak la. aku ingat sape la mamat tu, da la tinggi lampai, sasa lak badan die. pas lama aku renung baru aku pasan tu adalah Pierre Andre ( Wow die datang Kangar tadi ) . Die jalan laju je kat sebelah aku ( macam die rushing je ) dan aku lak x sempat nak bergambar dengan die tadi sebab die cam nak cepat je. so aku buat bodo dan terus menuju ke bangunan KWSP untuk naik bas balik ke kediaman. haaaa tu je ape aku buat ari ni, lepas balik kediaman aku tdo aje. wakakakakaka tata :)

0 comments:

 
Copyright 2010|2011 G!l4-GilA R3maJ4 NetWoRks
LAMAN BLOG NI MASIH DALAM PROSES PEMBIKINAN LORH